Bitefight - cheats hacks

Temat: Problem ze skrzynią biegów.
Witam wszystkich klubowiczów,mam poważny problem z moją mazdą mx3, być moze ktoś z Was będzie sie orientował co moze być jego przyczyną.Otóż podczas jazdy gdy dodałem gazu na prostym odcinku coś zgrzytneło w układzie napędowym( jak by coś przeskoczyło) ale nic sie więcej nie działo,gdy dojechałem na miejsce i wrzuciłem wsteczny znowu coś zgrzytneło i po wrzuceniu jedynki to samo sie stało. byłem u kolegi oglądnąć przeguby ale nic im nie dolega,jednynie coś w okolicy silnika stuka przy dodaniu gazu(na biegu),czy będzie to uszkodzenie dyferencjału czy przegubu wewnętrznego?czym sie charakteryzują te oba przypadki?dodam ze aktualnie auto nie ruszy z miejsca jedynie słychać głośne zgrzyty,pojawiła sie pod silnikiem plama oleju,czy możliwe jest iż wyciekł on przy uszkodzeniu przegubu wewnętrznego?Bardzo bym prosił o podpowiedzi,z góry dziękuje
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=18179



Temat: Poszukuję porady mechanika - Dniepr
Na Forum Motocyklistów opisałem ci jak "bezboleśnie" wyjąć skrzynię (ściągasz koło, dyfer, odkręcasz linki, popychacz sprzęgła, i wyjmujesz skrzynię - na lewą stronę motocykla);
Co do tych stuków, to tak jak napisał ci Storm (na FM) sprwdź widełki od wstecznego, bo mogą miec luz, i wsteczny może chcieć wskoczyć na siłę, ale do tego celu niestety skrzynię trzeba rozebrać;


To jest 4T czy 2T bo nie mam pojęcia o tym moto.
Jeżeli 2T to nie trzeba rozbierać skrzyni aby dobrać się do sprzęgła, a jedynie prawy lub lewy dekiel.

Pytasz serio?? Nigdy nie widziałeś ruska na własne oczy (gdzie ty się uchowałeś?? )
Nawet mój byl przezentowany na forum - i widać tam, że:
- to nie dwusuw (chociaż nie widzę związku z rozbiórką skrzyni);
- rus ma silnik i skrzynię jak w aucie;
Źródło: motodriver.eu/viewtopic.php?t=5561


Temat: [E46] Luz w układzie przeniesienia napędu (video)
" />dziwny luz na przeniesieniu napędu

problem powstał z dnia na dzień kilka tygodni temu

objawia się tym, że czasem przy ruszaniu lub zapinaniu biegu czuję że sprzęgło złapało, a siła na koła przenosi się po ułamku sekundy

jest to płynne, nie ma metalicznych stuków ani innych dolegliwości

od od łącznika skrzyni z wałem po tylne koła wszystko sprawdzone, jedynie na jednym przegubie koła jest minimalny luz, (wszystkie gumy sprawdzone, dyfer OK, podpora wału OK, łącznik elastyczny skrzyni z wałem wymieniony na nowy Lemfordera)
nic nigdzie nie jest wyrwane (odnośnie mocowania sanek)

gdzie szukać luzu ? skrzynia biegów ? ale ten luz jest jakiś taki "płynny, elastyczny, bez stuków.

jak jadę na 2 biegu, puszczam i naciskam gaz to bardzo wyraźnie czuć opóźnienie w przeniesieniu siły "ciągu"

dodano:
VIDEO

(zablokowane koła / testy jedynka/wsteczny/jedynka)

proszę o wstępną ocenę elementów gumowych podwozia
wygląda na to, że jedna z tulei od sanek jest zerwana (może to być przyczyną luzu)
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=82688


Temat: [E46] Guma łącznik przegub wału
" />Widzę, że niektórzy już się pogubili w temacie.
Lekkie, głuche stuki przy jedynce i przy wstecznym to normalna sprawa, nawet w fabrycznie nowych Bmkach. Miałem okazję jeździć fabrycznie nowymi BMkami i dyfer też stuka. Nawet nowe M3 E92 ma stuki na dyfrze. Jest to normalne, kumuluje się lekki luz w dyfrze z lekkim luzem na przegubach półosi no i taki jest efekt.
Natimiast jeżeli te stuki są powiedzmy "mocniejsze" niż wcześniej, albo w porównianiu z innym autem, to może to być tuleja gumowa między dyfrem a wózkiem zawieszenia z tyłu, albo wspomniany wcześniej łącznik wału lub podpora.
O luzie na krzyżaku nie ma mowy, przynajmniej w życiu nie słyszałem o takiej usterce...
Także reasumując lekkie luzy na 1,2 i wstecznym to norma, natomiast jak wibruje, albo wali przy wyższych biegach no to trzeba szukać... U mnie na przykład zawsze mam wrażenie, że luzy są większe jak auto jest zimne, pod dłuższej jeździe prawie ich nie ma, u Was też?
Pozdrosy
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=63296


Temat: [E46] stuknięcie przy puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu
" />oddaj dyfer do regeneracji i od razu sobie zepniesz go na 25% czy ile tam byś chciał. Pewnie jest luz na wałku atakującym. Dodam że zużyte sprzęgło może powodować stukanie na jedynce i wstecznym. No chyba że to przeguby.. Lepiej to zdiagnozuj bo tak to pół auta wymienisz zanim będzie ok.
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=78644


Temat: [E36] Walenie w okolicach dyfra 2.0 M52
" />
">A przed tym huknięciem dyfer był dobry czy mial luz?
dyferek dopiero co zmienialem jakis miesiac temu -uzywka ale w b.dobrym stanie olej czysty i nie mial zadnego luzu (sam jezdzilem czesto bmw kumpla z tym dyfrem co mam ja teraz) a na starym jedna satelita mi sie ukruszyla i szumial wiec mysle ze to nie satelita dodam ze takie ciche gluche stuki przy zarpnieciu czy zmianie biegu mialem jeszcze na starym dyfrze ale byly male , po zmianie na obecny byly rowniez az do momentu pozadnego szarpniecia 2 dni temu teraz stuki sa duze i halasliwe .. przy zmianie ze wstecznego na pierwszy bieg takjakby wal obrocil sie o jeden obrot bez napedzania kol i jak ''zalapie'' to wtedy jest ten huk musze wjechac na kanal i dokladnie sprawdzic gdzie powstaje ten luz czy na flanszy od dyfra czy na poloskach w miejscu gdzie lacza sie z przegobem
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61601


Temat: 320Ci dziwny dźwięk z okolic mostu przy zmianie biegów

Ciekawostka - ok 1-2 tyg po naprawie, kiedy nic już z tyłu nie stukało nagle znów pojawiły się stuki, głównie przy wrzucaniu jedynki, dwójki i wstecznego ale przy wysprzęglaniu tak jak naprawili tak nie stuka. Muszę to chyba zareklamować, co koledzy sądzicie? A może nagle wyrobił się kolejny element?
Raczej dopatrywał bym się niefachowości "Pana Krystiana", może i jest drogi ale nie do końca dobry. Jest cień możliwości, że jakaś śruba nie została dokręcona dobrze i się poluzowała, stąd stuki. Jednak obstawiam raczej nietrafnie zdiagnozowaną usterkę lub nieuczciwość. Może i masz nowe półosie, ale albo wymienili Ci to co nie trzeba, albo powiedzieli że wymienili a nie wymienili. Np: w przypadku tulei, które "kończą się' ale nie są do końca rozwalone, odkręcenie/dokręcenie powoduje inne jej ułożenie i za nim się "uleży" i znowu będzie się odzywać mija trochę czasu. Nie twierdzę, że mechanik coś takiego zrobił, ale inna tuleja wymieniona mogła usztywnić dyfer na pewien czas, lecz po krótkim czasie problem wrócił.
Ja bym mocno się wku...rzył jakby po wydaniu bez mała 3 tysi problem nie został wyeliminowany na 100%.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=139081


Temat: Dzwonienie z wału napędowego
Witam wszystkich specjalistów od problemów z układem napędowym.

Od kilku tygodni mam dziwne dzwonienie z wału napędowego w moim e39 530d Touring. Problem pojawia się kiedy dodaję lub puszczam pedał gazu w czasie jazdy - dzwonienie - metal o metal stukanie.

Byłem w serwisie i problem mozna symulować puszcając sprzęgło (wsteczne lub jedynke) na ręcznym. Dzwięk pochodzi z drugieg (tylnej) połowy wału napędowego. Do tej pory zostały wymienione:

1. gumowy przegub na wale
2. przegub przy wejściu do dyfru (dyfra ??)

Nie ma luzu na krzyżaku na środku wału a łożysko na wieszkau wału jest czyste.

Dzwięk jest sam sam stukając młotkiem w drugą połową wału - ale niekoniecznie dzwięk ów powstaje w tej części wale.

Ktoś ma jakiś pomysł? - dyfer?, jednak krzyżak na śrdoku wału?
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=84412